Kontakt

KONTAKTUJTE NÁS

ADRESA

RESORT LÚČKY
Demänovská Dolina 33
031 01 Demänovská Dolina

RESORT LÚČKY s.r.o.
Pribinova 38/A
Bratislava – Staré Mesto 811 09
IČO: 55 757 618

TELEFÓN

+421 902 158 930

E-MAIL

book@resortlucky.sk
promo@resortlucky.sk

DROP A MESSAGE

Či už rezervujete, alebo ste len zvedaví, začnime rozhovor.

Všeobecné obchodné podmienky

Vážený zákazník,

nižšie nájdete všeobecné obchodné podmienky, reklamačný poriadok a ubytovací poriadok.

Prevádzkovateľ rezortu Resort Lúčky:

IČO: 55 757 618

IBAN: SK5011000000002942269176

Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Obchodný register Mestského súdu Bratislava III,
oddiel: Sro, vložka č. 172762/B (ďalej ako „Prevádzkovateľ“)

Identifikačné údaje prevádzkovateľa:

Resort Lúčky sro

Pribinová 38/a

Bratislava 811 09

Slovensko

IČO: 55 757 618

DIČ: 2122092049

IČ DPH: SK2122092049

1. Úvodné ustanovenia

  • Poskytovanie ubytovacích, stravovacích a iných služieb klientom a ubytovanie klientov v rezorte Resort Lúčky sa riadi všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej ako „VOP“), ktoré obsahujú reklamačný poriadok a sú zároveň ubytovacím poriadkom. Klient prijíma VOP ako zmluvnú podmienku ubytovania v rezorte Resort Lúčky a využívania služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a je povinný dodržiavať ich ustanovenia.
  • VOP sú zverejnené na recepcii rezortu Lúčky a na webovej stránke rezortu.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostranne ustanovenia VOP zmeniť, pričom zmena VOP je účinná odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke a na recepcii rezortu.
  • Klientom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorila zmluvu s Prevádzkovateľom resp. objednala a užíva objednané služby u Prevádzkovateľa ako aj osoba, ktorá na základe objednávky objednávateľa tieto služby užíva. Klientom je aj tretia osoba, ktorá objednala služby u Prevádzkovateľa, ale neužíva objednané služby ubytovacieho zariadenia, pričom tento zodpovedá spolu s ubytovanými hosťami spoločne a nerozdielne za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy. Ak zmluvu uzatvára fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania je klientom spotrebiteľ.

2. Všeobecné obchodné podmienky

  • Tieto VOP platia pre zmluvy o ubytovaní osôb v rezorte Resort Lúčky, zmluvy o prenájme ubytovacích zariadení a iných zariadení v rezorte Resort Lúčky na podujatia a na vykonávanie podujatí za nájom, ako aj pre všetky ostatné služby poskytované klientovi Prevádzkovateľom. Iné obchodné a zmluvné podmienky sa pre vzťah medzi Prevádzkovateľom a klientom použijú len, ak budú vopred písomne dohodnuté medzi zmluvnými stranami.
  • Zmluva o ubytovaní medzi Prevádzkovateľom a klientom vzniká písomným potvrdením ústne alebo písomne podanej žiadosti klienta o rezerváciu ubytovania v rezorte Resort Lúčky. Zmluva o ubytovaní sa uzatvára na dobu určitú.
  • Zmluvnými stranami sú Prevádzkovateľ a klient. Pri objednávke ubytovania alebo iných služieb treťou osobou zodpovedá táto osoba voči Prevádzkovateľovi spolu s klientom ako spoločný dlžník za všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy.
  • Akýkoľvek podnájom alebo ďalší prenájom miestností alebo zariadení rezortu Resort Lúčky, ako aj ich používanie na iné účely ako na ubytovanie, resp. na iné účely ako bolo zmluvne dohodnuté, vyžadujú predchádzajúci písomný súhlas Prevádzkovateľa.

3. Podmienky poskytovania ubytovacích služieb
klientom

  • Prevádzkovateľ môže ubytovať v rezorte len klienta, ktorý je na ubytovanie riadne prihlásený. Klient sa prihlasuje na recepcii rezortu hneď po príchode. K prihláseniu je klient povinný predložiť zodpovednému pracovníkovi recepcie svoj preukaz totožnosti – občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona číslo 253/1998 Z.z. o o hlásení pobytu občanov SR v registri obyvateľov SR v platnom znení a v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
  • Každý klient, ktorý nie je štátnym občanom Slovenskej republiky, je povinný v zmysle zákona č.404/2011 Z.z. o pobyte cudzincov vyplniť a odovzdať zodpovednému pracovníkovi recepcie úradné tlačivo o hlásení pobytu pre cudzineckú políciu, predložené klientovi pri príchode.
  • Všetky požadované údaje je klient povinný uviesť pravdivo, úplne a presne.
  • Rezerváciu možno uskutočniť vo vlastnom mene alebo v prospech tretej osoby, registrácia a vydanie kľúčov od izby je možné len v prítomnosti osoby, na ktorej meno je rezervácia evidovaná.
  • Prevádzkovateľ môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť klientovi aj iné ubytovanie, než ako bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od ubytovania dohodnutého v potvrdenej objednávke.
  • Pokiaľ nie je s klientom dohodnuté inak, klientovi je k dispozícii rezervované ubytovanie v rezorte od 14:00 pre apartmány dohodnutého dňa príjazdu klienta. Klient nemá právny nárok na skoršie využívanie rezervovaného ubytovania v rezorte.
  • V prípade výskytu nedostatkov poskytnutej ubytovacej, resp. doplnkovej služby uplatní spotrebiteľ právo na reklamáciu bez zbytočného odkladu podľa reklamačného poriadku v zmysle čl. 7 VOP. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká. (Spotrebiteľ pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o zaplatení služieb, ktorých chyby reklamuje)
  • Ubytovanie využívané klientom musí byť v dohodnutý deň odjazdu klienta uvoľnené a odovzdané klientom prevádzkovateľovi najneskôr do 10:00 hod.
  • Ubytovanie sa za uvoľnené a odovzdané klientom Prevádzkovateľovi považuje potom, ako klient vynesie všetky svoje veci, odovzdá kľúče od ubytovania zodpovednému pracovníkovi recepcie rezortu a oznámi mu odhlásenie sa z ubytovania. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo skontrolovať inventár izby, úhradu a prípadnú spotrebu klienta a to najneskôr do jednej hodiny od uvoľnenia a odovzdania izby klientom. Cenník škôd a inventáru je k dispozícii na recepcii. V prípade straty vstupnej karty/kľúčov od ubytovania bude účtovaný poplatok za stratu 5,00€/kus.
  • Rezervovaný typ ubytovania, do ktorého sa klient nenasťahoval najneskôr do 20:00 hod dohodnutého dňa príjazdu klienta, môže Prevádzkovateľ prenajať tretej osobe. To neplatí, ak bol medzi Prevádzkovateľom a klientom výslovne dohodnutý neskorší príjazd klienta. V prípade vopred dohodnutého príchodu po 20:00 hod má Prevádzkovateľ právo účtovať klientovi poplatok za neskorý príchod vo výške 15€.
  • Ak klient požiada Prevádzkovateľa o predĺženie dohodnutej doby ubytovania, môže mu Prevádzkovateľ ponúknuť aj iný typ ubytovania za inú cenu než ten, v ktorom bol klient pôvodne ubytovaný. Klient nemá nárok na ubytovanie v type ubytovania, v ktorom bol pôvodne ubytovaný ani na iný typ ubytovania v rezorte, ak z kapacitných alebo prevádzkových dôvodov rezortu nie je možné ubytovanie klientovi poskytnúť.
  • Klient je oprávnený využívať služby rezortu len v prípade, že súhlasí s VOP. Klientovi sa odporúča vo vlastnom záujme oboznámiť sa s týmito VOP pred uskutočnením rezervácie. Pri opakovanom využívaní služieb rezortu je klient povinný vždy sa oboznámiť s aktuálnym znením VOP. Potvrdením rezervácie klient potvrdzuje, že sa s Obchodnými podmienkami a ich prílohami oboznámil, súhlasí s nimi a zaväzuje sa ich dodržiavať.

4. Platba za poskytnuté služby

  • Cenník služieb poskytovaných Prevádzkovateľom je k dispozícii na nahliadanie na recepcii rezortu a na internetovej stránke Prevádzkovateľa.
  • Cena rekreačného pobytu v rezorte Resort Lúčky zahŕňa: cenu ubytovania, pripojenie na wi-fi a kamerovým systémom strážený areál.
  • Cena rekreačného pobytu v Rezorte Lúčky nezahŕňa: ubytovací poplatok / miestny kúpeľný poplatok – splatný na recepcii pri príchode, 2€ za noc za dospelú osobu a dieťa nad 12 rokov.
  • Ceny doplnkových služieb sú k nahliadnutiu na recepcii.
  • Pri záväznom prihlásení je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od klienta zálohovú platbu vo výške 100% z celkovej sumy s úhradou do 24 hodín od potvrdenia rezervácie. Najneskôr však 48 hodín pred nástupom na pobyt musí byť platba pripísaná na účet Prevádzkovateľa.
  • Prevádzkovateľom sú akceptované platby hotovostné aj bezhotovostné (prevodom na účet alebo platby cez terminál).
  • Číslo účtu – IBAN Prevádzkovateľa: SK5011000000002942269176
  • Klient je povinný za ubytovanie a ďalšie ním využívané služby zaplatiť dohodnuté zmluvné ceny podľa cenníka.
  • Ak klient skráti svoj dohodnutý pobyt v rezorte, Prevádzkovateľ má právo vyúčtovať klientovi plnú výšku dohodnutej ceny za celú dĺžku dohodnutého pobytu v rezorte.
  • V prípade, že po zaplatení zálohy dôjde k zrušeniu pobytu zo strany Prevádzkovateľa, vráti Prevádzkovateľ už zaplatenú zálohu späť v zmysle storno podmienok viď. článok 6 týchto VOP.
  • Za ubytovanie sa hradí vopred vratná kaucia 100 € (je možné len v hotovosti) za ubytovaciu jednotku. Po odkontrolovaní ubytovacieho zariadenia, v prípade, že nedošlo k poškodeniu vecí a v prípade, že je ubytovanie zanechané v stave špecifikovanom v bode t. časti č. 5 Všeobecných obchodných podmienok sa kaucia pri ukončení pobytu klientovi vráti.
  • V prípade, že Prevádzkovateľ neobdrží od klienta v termíne splatnosti platbu za pobyt, resp. písomné vyjadrenie o zmene termínu splatnosti, ruší rezerváciu pobytu.

5. Zodpovednosť klienta a Prevádzkovateľa

  • Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených a odložených klientom v priestoroch a areáli Rezortu. Za klenoty, peniaze a iné cennosti Prevádzkovateľ nezodpovedá.
  • Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za zabudnuté a stratené veci klienta v priestoroch a areáli Rezortu. Nájdené veci sa klientovi zasielajú poštou na základe písomnej žiadosti klienta, ktorý uhradí všetky náklady s tým spojené. Nájdené veci sa na recepcii uskladňujú po dobu jedného mesiaca.
  • Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné úrazy počas pobytu. Pri ochorení alebo úraze klienta Prevádzkovateľ zabezpečí poskytnutie nevyhnutnej lekárskej pomoci prípadne prevoz do nemocnice.
  • Povinnosťou klienta je správať sa vždy tak, aby svojím konaním neohrozil svoje zdravie, ani zdravie ostatných hostí.
  • Klient je zodpovedný za škody ním spôsobené v plnom rozsahu a je povinný uhradiť bezodkladne celú sumu poškodenej veci.
  • V prípade hrubého porušovania ubytovacích podmienok, vrátane vulgárností násilností, nevhodného správania sa, môže byť klient vyzvaný na okamžité opustenie areálu bez nároku na vrátenie už zaplateného pobytu.
  • V ubytovacom zariadení, v priestoroch Rezortu a v celom areáli nesmie klient bez súhlasu Prevádzkovateľa premiestňovať zariadenie Prevádzkovateľa ani robiť akékoľvek úpravy alebo zásahy do zariadení Prevádzkovateľa.
  • V ubytovacom zariadení, v ostatných priestoroch Prevádzkovateľa ani v areáli Rezortu nesmie klient bez súhlasu Prevádzkovateľa používať vlastné elektrické spotrebiče.
  • Z bezpečnostných dôvodov nie je klient oprávnený nechať deti vo veku do 10 rokov bez dozoru dospelej osoby v ubytovacom zariadení ani v ostatných priestoroch a areáli Rezortu. Za bezpečnosť a škody spôsobené deťmi v ubytovacom zariadení ani v ostatných priestoroch a areáli Rezortu zodpovedá rodič/ zodpovedná osoba.
  • Klient nie je oprávnený vnášať do areálu Rezortu ani ubytovacích zariadení zbrane a strelivo.
  • V čase od 23:00 do 6:00 musí klient striktne dodržiavať v celom areáli aj v ubytovacom zariadení nočný pokoj.
  • Ubytovanie zvierat (pes, mačka, zajac a iné zvieratá v klietke) : 50€ pobyt
  • Príchod s domácim zvieraťom je potrebné ohlásiť vopred. Domáce zviera musí mať pri príchode platný očkovací preukaz a nesmie byť zablšené.
  • Zviera sa môže po areáli pohybovať len na vôdzke a s náhubkom. Pohyb zvieraťa nie je povolený v reštaurácii, a na detských ihriskách. Ak zviera znečistí areál rezortu výkalmi, je majiteľ zvieraťa / zodpovedná osoba povinný výkaly bezprostredne odstrániť.
  • Majiteľ zvieraťa / zodpovedná osoba zodpovedá za škody a znečistenie spôsobené zvieraťom, ako aj za samotné zviera . Kúpanie zvieraťa je v apartmáne zakázané.
  • V ubytovacích a spoločenských zariadeniach rezortu je prísny zákaz fajčiť a užívať akékoľvek omamné a psychotropné látky. Prevádzkovateľ je oprávnený účtovať sumu 100,- EUR za porušenie tohto zákazu. Fajčenie je povolené len na to vyhradených miestach.
  • Ak je klientovi Prevádzkovateľom poskytnuté parkovacie miesto na odstavenie motorového vozidla klienta v areáli Rezortu, Prevádzkovateľ nezodpovedá za stratu alebo akékoľvek poškodenie motorového vozidla klienta a vecí nachádzajúcich sa v tomto motorovom vozidle.
  • Parkovanie v areály je možné len na vyhradených miestach!
  • Návštevy ubytovaných hostí/klientov sú evidované v knihe Návštev na recepcii. Návštevy sa musia nahlásiť okamžite pri príchode na recepcii. Návštevy sú povinné opustiť areál Rezortu do 23:00. V prípade nedodržania tohto nariadenia bude návštevníkom, prípadne ubytovaným účtovaná suma za noc podľa príslušného cenníka.
  • Klient zodpovedá za škody spôsobené návštevami klientov, ktoré sa nachádzajú v priestoroch ubytovacieho zariadenia.
  • Personál má podľa zákona č. 219/1996 Z.z. zákaz predávať a podávať alkoholické nápoje osobám mladším ako 18 rokov a osobám zjavne ovplyvneným alkoholom.
  • V celom areáli rezortu je zakázané zakladať oheň, ohniská, grilovať alebo akokoľvek manipulovať s ohňom.
  • Sťažnosti klientov a prípadné návrhy na zlepšenie činnosti Prevádzkovateľa prijíma písomne zodpovedný pracovník recepcie.
  • Pri príchode na ubytovanie je klient povinný skontrolovať stav ubytovacej jednotky a inventár podľa zoznamu inventáru umiestneného v ubytovacej jednotke. Akékoľvek poškodenia alebo nezrovnalosti je povinný neodkladne nahlásiť na recepcii.
  • Klient je povinný pri odchode z izby uzatvoriť vodovodné uzávery, vypnúť v izbe a priľahlých priestoroch elektrické osvetlenie a ďalšie spotrebiče (rádio, televízor a pod.) a uzatvoriť dvere. Ubytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené porušením tejto povinnosti.
  • Ubytovanie musí byť odovzdané v stave v akom bolo preberané = bez poškodení na konštrukciách a zariadení, inventár a vybavenie izby na rovnakom mieste a v rovnakom počte ako pri príchode, kuchynský riad umytý, suchý a uložený na príslušnom mieste. V prípade nedodržania týchto podmienok si prevádzkovateľ vyhradzuje právo na dodatočný poplatok za služby nad rámec dohodnutých. Dodatočná služba – umytie a odloženie kuchynského riadu, prípadne presun nábytku na pôvodné miesto je spoplatnený jednorázovým poplatkom v sume 20€. V prípade akéhokoľvek poškodenia inventáru/ ubytovania, je klient povinný túto situáciu nahlásiť na recepcii pred odhlásením sa z ubytovania.
  • Klientovi nie je dovolené brať na izbu športové náradie a predmety, pre ktoré je na úschovu vyhradené miesto.
  • Ak hosť spôsobí Rezortu poškodenie na majetku, má Rezort nárok na finančnú náhradu škody priamo na mieste. Výška sa bude špecifikovať na základe cenníka voľne dostupného na recepcii resp. na základe obstarávacej ceny. V prípade, že sa Rezort a hosť nedohodnú hneď a dobrovoľne na mieste, má prevádzkovateľ právo privolať k doriešeniu škody policajnú hliadku.
  • V prípade porušenia povinností a zákazov uvedených v tomto článku všeobecných obchodných podmienok/ ubytovacieho poriadku je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od klienta zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100€ za každé jednotlivé porušenie povinností.

6. Odstúpenie, zmena alebo zrušenie objednávky a storno

  • Klient má kedykoľvek pred začatím ubytovania právo odstúpiť od zmluvy písomným oznámením Prevádzkovateľovi. Akúkoľvek zmenu v potvrdenej objednávke (počet osôb, zmena rozsahu rezervovaných služieb, obmedzenie alebo rozšírenie a podobne) je nutné nahlásiť najneskôr do 48 hodín pred nástupom na pobyt. Takéto zmeny sú možné výlučne v prípade, ak to prevádzkové alebo kapacitné možnosti spoločnosti Resort Lúčky umožňujú.
  • Za obdobie pobytu v čase SEZÓNA sa považuje obdobie 01.07. – 01.09. daného roku a 26.12. – 31.03. daného roku.
  • Za obdobie pobytu v čase MIMO SEZÓNA je obdobie od 01.04. – 30.06. daného roku a 01.09. – 23.12. daného roku.
  • Storno podmienky pre pobyty v Resort Lúčky sú nasledovné:
    SEZÓNA:
    o Pre podujatia do 50 osôb je Resort Lúčky oprávnený účtovať nasledovné storno poplatky:
    – Zrušenie v rozmedzí 15. až 30. dňa pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia ………………………….. 30 % z predpokladanej ceny;
    – Zrušenie v rozmedzí 7. až 14. dňa pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia ………………………….. 50 % z predpokladanej ceny;
    – Zrušenie 6 a menej dní pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia …………………………………. 100 % z predpokladanej ceny.
    o Pre podujatia nad 50 osôb je Resort Lúčky oprávnený účtovať nasledovné storno poplatky:
    – Zrušenie v rozmedzí 31. až 60. dňa pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia ………………………….. do 30 % z predpokladanej ceny;
    – Zrušenie v rozmedzí 14. až 30. dňa pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia ………………………….. do 50 % z predpokladanej ceny;
    – Zrušenie 14 a menej dní pred plánovaným začiatkom služieb alebo podujatia …………………………………. do 100 % z predpokladanej ceny.
    o Pre individuálnych klientov je Resort Lúčky oprávnený účtovať nasledovné storno poplatky:
    – Zrušenie v rozmedzí 21. až 14. dňa pred plánovaným začiatkom pobytu ………………………………………… do 50 % z ceny ubytovania;
    – Zrušenie v rozmedzí 13. až 7. dňa pred plánovaným začiatkom pobytu ………………………………………… do 75 % z ceny ubytovania;
    – Zrušenie v rozmedzí 6. až 0. dňa pred plánovaným začiatkom pobytu ………………………………………… do 100 % z ceny ubytovania.
  • MIMO SEZÓNY:
    o Storno podmienky platia pre podujatia bez ohľadu na počet osôb a pre individuálnych klientov nasledovne:
    – Klient môže zrušiť rezerváciu bezplatne do 7 dní pred plánovaným začiatkom pobytu;
    – Zrušenie ubytovania v lehote 7 dní pred plánovaným začiatkom pobytu ………………………………………… 70 % z ceny ubytovania;
    – Ak sa klient na pobyt nedostaví, bude mu účtovaných 100 % z celkovej ceny rezervácie.

7. Reklamačný poriadok

Na zabezpečenie rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií poskytovaných služieb v rezorte Resort Lúčky je v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení vydaný tento reklamačný poriadok:

  • Reklamačný poriadok sa vzťahuje na ubytovacie služby objednané a zakúpené klientom v rezorte. Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady ubytovacích služieb v rezorte ubytovaným klientom. Klient odoslaním online rezervácie Prevádzkovateľovi potvrdzuje, že si reklamačný poriadok prečítal a v celom rozsahu s ním súhlasí a zároveň potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie ubytovacích služieb vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.
  • V prípade, ak sú klientovi poskytované služby nižšej kvality alebo v menšom rozsahu ako bolo medzi zmluvnými stranami vopred dohodnuté, alebo ako je to obvyklé, vzniká klientovi právo na reklamáciu prípadných nedostatkov poskytnutých služieb, vrátane práva na odstránenie vád poskytovaných služieb, právo na výmenu alebo doplnenie služieb, prípadne na náhradné poskytnutie novej služby alebo primeranú zľavu z dohodnutej ceny zaplatených služieb.
  • Ak klient zistí dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu u Prevádzkovateľa. V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelné, aby klient pri uplatňovaní reklamácie predložil doklady o poskytnutí služby (kópia objednávky, faktúra, doklad o zaplatení a pod.). Právo na reklamáciu nedostatkov v ubytovaní zanikne, pokiaľ nebolo uplatnené do odchodu ubytovaného a neboli predložené dostatočné dôkazy na posúdenie skutočnosti.
  • Klient má právo požadovať bezplatné, riadne a včasné odstránenie nedostatkov ubytovacích služieb, v závislosti od toho, či sú vady:
    o Odstrániteľné: klient má právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie odstrániteľných vád (výmena chybného vybavenia apartmánu alebo doplnenie drobného vybavenia apartmánu); ak je vada odstrániteľná, klient má právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Prevádzkovateľ je povinný odstrániteľnú vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, pričom klient môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu služby, alebo ak sa vada týka len časti služby, výmenu časti, ak tým Prevádzkovateľovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu služby alebo závažnosť vady.
    o Neodstrániteľné: ak dôjde jednostranným rozhodnutím Prevádzkovateľa k podstatnej zmene ubytovania oproti potvrdenému ubytovaniu podľa zmluvy a klient nesúhlasí s náhradným ubytovaním, má klient právo aj na zrušenie zmluvy pred prenocovaním a vrátenie peňazí. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu využívaniu služby ako bezvadnej služby (porucha vykurovania, nízky tlak vody, nedostatok teplej vody, výpadok dodávky elektrickej energie a pod.), má klient právo na výmenu služby alebo na odstúpenie od zmluvy. Ak ide o iné neodstrániteľné vady a klient s tým súhlasí, má klient nárok na primeranú zľavu z ceny služby (zľava z ubytovania).
  • Reklamáciu vybavuje poverená osoba rezortu. Poverená osoba spíše reklamáciu klienta do reklamačného protokolu s uvedením všetkých podstatných okolností reklamácie.
  • Poverený pracovník je povinný po preskúmaní dôvodov reklamácie rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie bezodkladne a v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, hlavne ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu služby, najneskôr do tridsiatich dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V zmysle ustanovenia § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa, vybavenie uplatnenej reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí vyššie uvedenej lehoty na vybavenie reklamácie má klient právo od zmluvy o ubytovaní uzavretej s Prevádzkovateľom odstúpiť.
  • Klient je povinný sa osobne zúčastniť vybavovania reklamácie a je povinný poskytnúť všetkú potrebnú súčinnosť Prevádzkovateľovi. Ak je to potrebné, ubytovaný má povinnosť umožniť zamestnancom Prevádzkovateľa prístup do priestoru, ktorý mu bol prenajatý ako prechodné ubytovanie, aby bolo možné skontrolovať odôvodnenosť reklamácie.
  • Klient – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. Ak Prevádzkovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, klient – spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z.
  • ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s ubytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam takýchto subjektov je možné získať na stránke http://www.mhsr.sk);
  • Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť spolu s účinnosťou týchto VOP.

8. Ochrana osobných údajov

  • Klient v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení, vyhlasuje, že bol oboznámený s právami a povinnosťami týkajúcimi sa získavania a spracovávania osobných údajov Prevádzkovateľom podľa tohto zákona.
  • Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so získavaním, spracovávaním a uchovávaním osobných údajov klienta uvedených na žiadosti o rezerváciu ubytovacieho zariadenia v Rezorte alebo v objednávke, za účelom zabezpečenia a poskytnutia klientom objednaných služieb zo strany Prevádzkovateľa a pre splnenie povinností Prevádzkovateľa uloženým zákonom a to na nevyhnutnú dobu.
  • Klient udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so získavaním a spracovaním osobných údajov aj pre potreby marketingových aktivít Prevádzkovateľa, najmä pre účasť vo vernostných a podobných programoch Prevádzkovateľa a to na dobu, počas ktorej sú tieto aktivity vykonávané.
  • Klient poskytnutím osobných údajov dáva súhlas na ich uloženie v databáze a informačnom systéme spoločnosti. K zabezpečeniu ochrany osobných údajov má Prevádzkovateľ vypracovanú bezpečnostnú dokumentáciu. S osobnými údajmi pracujú len osoby poučené v zmysle zákona.
  • Všetky osobné údaje, ktoré sú získavané počas návštevy na webových stránkach Rezortu sú spracovávané v súlade so zákonom.
  • Prevádzkovateľ vyhlasuje, že nepredáva, neobchoduje ani žiadnym iným spôsobom neposkytuje osobné údaje klienta tretím stranám.
  • Na zvýšenie bezpečnosti ubytovaných je areál rezortu monitorovaný kamerovým bezpečnostným systémom 24/7 v zmysle vyššie uvedeného zákona o ochrane osobných údajov.
  • Odvolanie súhlasu klienta je možné uskutočniť písomne s udaním alebo bez udania dôvodu.

9. Záverečné ustanovenia

  • Ak ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným alebo nevykonateľným, neovplyvní to zákonnosť, platnosť ani vykonateľnosť zostávajúcich ustanovení týchto VOP s výnimkou, ak by dôležitosť alebo iné okolnosti vzťahujúce sa na neplatné ustanovenie týchto VOP znamenali, že dané ustanovenie nie je možné oddeliť od zostávajúcich ustanovení týchto VOP.
  • Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  • Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť 30.7.2025.
  • Klient doručením rezervácie, jej potvrdením a následnou úhradou zálohy za služby potvrdzuje, že sú mu všeobecné obchodné podmienky známe a že s ich obsahom súhlasí.

10. Záverečné vyhlásenia

  • Naša spoločnosť Resort Lúčky odmieta diskriminináciu na základe pohlavia, rasy, náboženstva alebo sexuálnej orientácie. Rovnako odmietame detskú, nútenú alebo inú nelegálnu prácu.